2017. február 11., szombat

Moly Manik: #4 Lilaaaa

A 31 hetes molyos kihívás eheti állomásán lila körmöket kellett készítenünk.

Az én manikűröm már múlt héten elkészült, de csak most jutottam el odáig, hogy ezt a bejegyzést is megírjam róla.


Elég sok lilás lakkom van, nem is tudtam választani egy konkrét lakkot mára, ezért az árnyalatok keverésének az egyik szerintem leglátványosabb módját alkalmaztam.


Magyarul nem tudom, mi a technika neve, de angolul a spray marble vagy a water spotted kifejezésekre ha rákerestek rengeteg csodaszép manit kidob a google.
Én is készítettem már korábban is manikűröket ezzel a módszerrel például a krizokolla  vagy a lapis lazuli ásványok által ihletett manikűrt, de egy másik 31 napos kihívás keretein belül a metálos/fémes körmöket is így oldottam meg :)


A mostani manikűrömhöz a következő lakkokat használtam:


💅Aden 145 blue bird 
💅Maybelline Express Finish 68 plum prune
💅Moyra Metal effect No 303
💅Orly Oui
💅Essence 01 i still belive in santa claus
💅Crystal Nails 32







Első lépésként az Aden lakkal két rétegben kilakkoztam a körmeimet és megvártam, hogy teljesen megszáradjon. 

Közben folyékony latexszel körbekentem jó alaposan az ujjaimat, mert ezt a technika elég rumlis az utólagos körömágybőr takarítás szempontjából ;-)

Ez után egy kis tálkába szobahőmérsékletű vizet engedtem. 

Ebben csepegtettem egyesével a többi lakkot. Egyszerre mindig csak egy fajtát és amint szétterült egy picit a víz tetején az egyik parfümömmel ráfújtam a víz lakkos részére.

 Ez szétbontotta a vékony lakkréteget és már csak bele kellett mártogatnom a körmeimet:



Két szín között csak annyit ideig vártam, amíg a víz tetejéről egy fültisztító pálcikával eltakarítom a lakkmaradékokat és már jöhetett is a következő árnyalat.

Az utolsó kör után viszont vártam kb 10 percet, mielőtt a fedőlakkot felkentem (két rétegben!) nehogy elmossam az addigra kialakult mintázatott.


Egészen közelről, ebayes "macro lencsével" fotózva látszanak az apró légbuborékok is, de a kész manikűrön normális távolságból szerintem nem voltak észre vehetőek.



Talán többet kellett volna várnom két réteg között... nem tudom igazából mi okozta őket, de a fedőlakk után szép sima felületet kaptam és élőben egyáltalán nem voltak zavarók ezek a kis hólyagocskák



Szoktatok ezzel a módszerrel manikűrt készíteni? 

Én most megint rájöttem, hogy mennyire szeretem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...